Άρθρο 48, CLP: Διαφήμιση και e-shops

”Κάθε διαφήμιση μείγματος που ταξινομείται ως επικίνδυνο ή καλύπτεται από το άρθρο 25, παράγραφος 6 που επιτρέπει στα μέλη του ευρέος κοινού να συνάπτουν σύμβαση αγοράς χωρίς να έχουν δει την ετικέτα, αναφέρει τον ή τους τύπους κινδύνου που αναγράφονται στην ετικέτα.”

~ Άρθρο 48 (2) του Κανονισμού 1272/2008/ΕΚ (CLP).

Με άλλα λόγια, o Κανονισμός  CLP απαιτεί ότι όταν ένα μέλος του ευρέος κοινού πρόκειται να αγοράσει ένα προϊόν χωρίς να έχει δει πρώτα την ετικέτα και όταν το προϊόν αυτό ταξινομείται ως επικίνδυνο, τότε η διαφήμιση για το μείγμα αυτό πρέπει να αναφέρει τον τύπο ή τους τύπους κινδύνου που αναφέρονται στην ετικέτα.

Το FAQ 273 του ECHA, το οποίο επικαιροποιήθηκε πρόσφατα, αναφέρει ότι ο τύπος κινδύνου προσδιορίζεται καλύτερα με την παροχή των σχετικών εικονογραμμάτων, προειδοποιητικών λέξεων, δηλώσεων επικινδυνότητας, συμπεριλαμβανομένων των συμπληρωματικών δηλώσεων κινδύνου. Ωστόσο, το πιο σημαντικό σημείο του FAQ 273 είναι ότι “για τις πωλήσεις προς το ευρύ κοινό, δεν αρκεί, ούτε είναι σκόπιμο, να αναφέρεται το Δελτίο Δεδομένων Ασφαλείας που περιέχει αυτές τις πληροφορίες.”

Το σχετικό FAQ 273 του ECHA

Οι λιανοπωλητές θα πρέπει πλέον στις εξ αποστάσεως πωλήσεις τους (π.χ e-shops) να περιέχουν τα στοιχεία επικινδυνότητας (και όχι απλά μία υπερσύνδεση με τα Δελτία Δεδομένων Ασφαλείας), όπως ορίζονται από τον Κανονισμό CLP.

Επικοινωνείστε τώρα μαζί μας ώστε να δούμε τις υποχρεώσεις σας βάσει του Άρθρο 48 του Κανονισμού CLP.